Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Ekrem İmamoğlu'na sert sözler! 'Ya ne işe yarıyorsun?'

TAKİP ET

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu'na yönelik Yalandan başka bir şey yok. Kadir Topbaş'ın yaptıklarına, bizim yaptıklarımıza sahip çıkıyor. Dürüst ol dürüst, yaptığın bir şey yok. Çam ve Sakura Hastanesi'nin yolunu yapmadı yolunu... Ulaştırma Bakanlığı'na talimat verdim ve yolu yine biz yaptık. Ya ne işe yarıyorsun? Şunu da ben yaptım de, yok ifadelerini kullandı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Bakırköy Sahil-Bahçelievler-Güngören-Bağcılar Kirazlı Metro Hattı'nın açılış töreninde yaptığı konuşmada, İstanbul'un ulaşım sorunlarını çözmeyi hedefleyen projelerle ilgili önemli açıklamalarda bulundu. İşte Erdoğan'ın konuşmasından öne çıkan satırbaşları:

İstanbul'un trafik ve ulaşım sorununu çözmeyi görev olarak addediyoruz. Metro ve raylı sistem projelerimizi hız kesmeden sürdürüyoruz.

İstanbul'da son 5 yılda yapılan metro hatlarıyla ilgili olarak, önceki yönetimin iddialarını sorgulayarak, "Dürüst ol dürüst. Kadir Topbaş'ın yaptıklarına, bizim yaptıklarımıza sahip çıkıyor. 31 Mart akşamı İstanbullu kardeşlerim bu yalana prim vermeyecek" ifadelerini kullandı.

Bakırköy-Kirazlı metro hattının açılışıyla ilgili olarak, bu projenin İstanbul'un ulaşımını kolaylaştıracağını ve ekonomik katkı sağlayacağını vurguladı.

İstanbul'un en önemli sorunlarından biri olan trafik kazalarının azaltılmasına yönelik olarak, yeni metro hattının devreye girmesiyle can ve mal kayıplarının azalacağını belirtti.

Bugünkü açılışla birlikte İstanbul'da tamamlanan raylı sistem ağının uzunluğunu 348 km'ye çıkardıklarını ifade etti.

İstanbul'un sadece fiziksel değil, manevi atmosferine de duydukları sevgiyi vurgulayarak, "İstanbul'a eser kazandırmak açık söylüyorum, şereftir, bahtiyarlıktır" dedi.

İstanbul'un sorunlarını kendi meseleleri olarak gördüklerini ve bu şehre hizmet etmeye devam ettiklerini belirtti. Ayrıca, CHP ve çevrelerin engellemelerine rağmen yapılan yatırımları vurguladı.

İstanbul'un yönetiminin yarı zamanlı olarak yapılamayacağını ve bu şehri yönetmeyenlerin sorunları anlayamayacağını ifade ederek, "İstanbul'u bırak hadi kayağa git. İstanbul'u sel almış götürüyor, nerede? Anlayın işte... Trafik, İstanbullular için sorundan öte zulüm haline geldi" şeklinde konuştu.

İstanbul'u Fetret'ten kurtarmak için tarihi bir fırsat olduğunu belirterek, yarı zamanlı olarak şehri yönetmeye çalışanların başarısız olduğunu savundu.

Erdoğan, CHP'nin ve ona bağlı çevrelerin projeleri engelleme çabalarına rağmen, İstanbul'daki raylı sistem projelerini sürdürdüklerini vurguladı.

İstanbul'un önemini vurgulayarak, şehrin sadece taşına ve toprağına değil, manevi atmosferine de büyük bir sevgi ve bağlılık beslediklerini belirtti.

İstanbul'un yönetimini yarı zamanlı olarak gerçekleştirmenin mümkün olmadığını, şehrin kompleks sorunlarına etkin çözümler bulmak için tam zamanlı bir yaklaşımın gerekliliğine vurgu yaptı.

İstanbul'un tarihî mirası ve önemi üzerinde durarak, şehre hizmet etmenin bir şeref ve bahtiyarlık olduğunu dile getirdi.

İstanbul'da yaşanan trafik sorununu vurgulayarak, İstanbulluların zamanlarının büyük bir kısmını trafikte geçirdiğini ifade etti.

Fetret dönemine atıfta bulunarak, İstanbul'un kurtuluşu için tarihi bir fırsat olduğunu ve bu fırsatı değerlendirmenin önemine vurgu yaptı.

Erdoğan, İstanbul'u yönetme konusunda kendine güvendiğini ve şehre daha fazla eser kazandırmak için çalışacaklarını söyledi.

Konuşmasında, CHP'ye ve onun güdümündeki çevrelere eleştirilerde bulunarak, yapılan yatırımları engellemeye çalışanlara karşı dik durduklarını ifade etti.

Erdoğan'ın konuşması, İstanbul'daki ulaşım projeleri, şehir yönetimi ve genel olarak Türkiye'nin büyük şehirlerindeki altyapı çalışmalarına odaklanarak devam etti.