Kardeş hakemler aynı maçta! Süper Amatör Lig...
Zonguldak'ta Süper Amatör Lig'de Çaycumaspor ile İhsaniyespor arasında oynanan müsabakanın orta hakemliğini Yunus Emre Yüksel yaparken, yardımcı hakemliğini...
Deplasmanlı Süper Amatör Lig'de futbolseverlere ilginç bir an yaşandı. İhsaniyespor ile Çaycumaspor arasındaki karşılaşmanın orta hakemliğini Yunus Emre Yüksel üstlenirken, aynı maçın yardımcı hakemliğini ise kardeşi Emir Yüksel yaptı. Bölgesel Amatör Lig Hakemi Yunus Emre Yüksel'in yönettiği mücadelede, kardeşi Emir Yüksel kariyerinde ilk kez Süper Lig maçına çıktı. 14 golün atıldığı bu maçta, iki kardeş verdikleri kararlarla tam not aldı. Futbol sahalarında aile birlikteliği ve başarı öyküleri her zaman güzel bir motivasyon kaynağı oluyor.