TÜM TESİSLERDE KARTLI ÖDEME ZORUNLU OLACAK
Hayata geçirilecek yeni uygulamayla birlikte hem ödeme işlemlerinin hızlandırılması hem de kasalarda yaşanan yoğunluğun azaltılması hedefleniyor. Büyükşehir Belediyesi, dijital ödeme sistemine geçişle birlikte vatandaşların daha güvenli, hızlı ve pratik bir hizmet alacağını belirtti.
Yeni uygulama kapsamında nakit para kabul edilmeyecek ve tüm tahsilatlar kart üzerinden yapılacak.
1 TEMMUZ'DAN İTİBAREN GEÇERLİ OLACAK
Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan açıklamaya göre uygulama 1 Temmuz 2026 Salı günü itibarıyla yürürlüğe girecek. Bu tarihten sonra BELPAŞ bünyesindeki tüm işletmelerde yalnızca kartla ödeme kabul edilecek.
KARTLI ÖDEMEYE GEÇECEK TESİSLER
Yeni sisteme geçecek BELPAŞ tesisleri şöyle sıralandı:
- Ormanpark
- Aziz Duran Parkı
- Millet Kıraathanesi
- Uçak Kıraathanesi
- Vagon Park
- Elegant Restoran
- Kampüs Mutfak
- Kampüs Öğrenci Lokantası
- Karaman Park
- Yenikent Park
- Karasu Acarlar Longozu Sosyal Tesisi
"HIZLI, PRATİK VE TEMASSIZ ÖDEME DÖNEMİ"
Büyükşehir Belediyesi açıklamasında, vatandaşlara daha kaliteli hizmet sunabilmek amacıyla ödeme altyapısının yenilendiği belirtilerek şu ifadelere yer verildi:
"Şehrimizin dört bir yanında binlerce vatandaşımıza hizmet verdiğimiz restoran ve tesislerimizde artık hızlı, pratik ve temassız ödeme dönemine giriyoruz. 1 Temmuz itibarıyla tesislerimizde nakit ödeme sistemi sona erecektir. Tüm vatandaşlarımıza en kaliteli hizmeti sunmak için sistemimizi her geçen gün yeniliyoruz. Bizi tercih eden tüm hemşehrilerimize keyifli vakitler dileriz."
Yeni uygulama öncesinde BELPAŞ tesislerini kullanacak vatandaşların, ödeme işlemlerinde herhangi bir mağduriyet yaşamamaları için banka kartı veya kredi kartlarını yanlarında bulundurmaları gerekiyor. Böylece 1 Temmuz'dan itibaren BELPAŞ'ın tüm sosyal tesislerinde tamamen dijital ödeme sistemine geçilmiş olacak.







