Galatasaray, UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Atletico Madrid ile yapacağı maçın hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla sürdürdü.Kemerburgaz Metin Oktay Tesisleri'nde Teknik Direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman dinamik ısınmayla başladı. İki grup halinde 8'e 2 pas çalışmasıyla devam eden idman, taktik çalışmayla sona erdi.Afrika Uluslar Kupası'ndan dönen Victor Osimhen, bugünkü antrenmanda takımla çalıştı.Sarı-kırmızılılar, yarın saat 13.00'te yapacağı idmanla hazırlıklarını tamamlayacak.
Spor
Yayınlanma: 19 Ocak 2026 - 22:13
Galatasaray, Atletico Madrid maçı hazırlıklarını sürdürdü
Galatasaray, UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Atletico Madrid ile yapacağı maçın hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Spor
19 Ocak 2026 - 22:13










