Bolu'da itfaiye ekipleri tarafından ortaokul öğrencilerine yangın güvenliği konusunda uygulamalı eğitim verildi.Bolu Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri, okullarda yangınla ilgili bilgilendirme çalışmalarını sürdürüyor. Bu çerçevede Orhan Gazi Ortaokulu'nda öğrencilere yönelik yanma ve yangın güvenliği konusunda itfaiye ekipleri tarafından eğitim verildi. Okulda ilk olarak yangın tatbikatı yapan öğrenciler, daha sonrasında ise itfaiye ekiplerinin hazırlamış olduğu düzenekte alevlerle nasıl mücadele edileceğini öğrendi. İtfaiye ekiplerinin öğrencilerin arasından seçtiği çocuklar, yangın tüpüyle alev söndürmenin deneyimini yaşadı. Ekipler tarafından pratik bilgiler öğrencilere aktarıldı.
Eğitim
Yayınlanma: 05 Haziran 2024 - 11:50
Güncelleme: 05 Haziran 2024 - 11:53
Yangın Söndürme Deneyimi: Öğrenciler Pratik Yaptı
Bolu'da itfaiye ekipleri, ortaokul öğrencilerine yangın güvenliği konusundaki farkındalıklarını artırmak amacıyla uygulamalı bir eğitim düzenledi.
Eğitim
05 Haziran 2024 - 11:50
Güncelleme: 05 Haziran 2024 - 11:53










