Körfez'de düzenlenen karate kuşak sınavını başarıyla geçen 45 sporcu yeni kuşaklarını taktı.Körfez Gençlerbirliği Spor Kulübü Karate Branşı tarafından 2026 yılının 2. Dönem Karate Kuşak Sınavı gerçekleştirildi. Milli Karate Antrenörü Şaban Ağaya gözetiminde yapılan sınavlarda genç sporcular, uygulamalı ve sözlü aşamalardan geçti. Disiplin ve heyecan içinde geçen sınavı başarıyla tamamlayan 45 sporcuya yeni kuşakları, ailelerinin katıldığı törenle verildi. Sınavda ayrıca 10 başarılı siyah kuşak sahibi karateci, 1. Dan seviyesine terfi etti."Hedefimiz milli takıma daha fazla sporcu göndermek"Kulübün Milli Antrenörü Şaban Ağaya, altyapı sporcularıyla güzel bir jenerasyon yakaladıklarını belirterek, veli ve sporcularla uyum içinde çalıştıklarını ifade etti.Şu an liglerde ve Türkiye şampiyonalarında istedikleri seviyede olduklarını aktaran Ağaya, "Alt kuşaklardan gelen sporcularla altyapımızı daha da güçlendireceğiz. Kulüp olarak hedefimiz önümüzdeki yıl daha fazla madalya kazanmak ve milli takıma sporcu göndermek. Sosyal hedefimiz ise sporcularımızı ahlaklı, kendine güvenen, sosyal ilişkilerinde başarılı ve sorumluluk sahibi bireyler olarak yetiştirmektir" değerlendirmesinde bulundu.Ağaya, yeni kuşak alan sporculara hitaben de kuşağın bir ayrıcalık değil sorumluluk olduğunu hatırlatarak; sporculara alçakgönüllü olmaları, hata yapmaktan korkmamaları ve alt kuşaklara örnek teşkil etmeleri yönünde tavsiyelerde bulundu.
Spor
Yayınlanma: 22 Haziran 2026 - 18:02
Körfez'de 45 karateci bir üst kuşağa terfi etti
Körfez'de düzenlenen karate kuşak sınavını başarıyla geçen 45 sporcu yeni kuşaklarını taktı.
Spor
22 Haziran 2026 - 18:02










